expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ahad, 4 Mac 2012

lepas tv, aku masuk surat khabar.

assalamualaikum.sejak aku masuk fakulti filem teate animasi (dulu teka) ada 4 lima kai aku masuk tv...contohnya ini

soal jawab meja bulat.tak ingat tarikh

lepas tu plak aku tak sangka nak masuk paper sinar harian.aku memang ada baca sinar harian.seringgit 20 sen apa kesah asalkan ada berita.tiba tiba da satu mamat ni pada ruangan komen wat kecoh tak sekecoh mana komen begini


kalau tak nampak aku bagi maksudnya

laman sosial buang masa

"sekali lagi saya berharap pada semua terutama yang alim ulama
menyarankan semua umat islam supaya meninggalkan laman sosial.
laman sosial mengajak membentuk generasi umat islam malas dan lebih
suka berborak kosong.bukankah lebih baik dari ilmu dimiliki oleh alim ulama
mengajak umat islam mencintai ALLAH dan Rasulullah dengan mengajak ke arah kebaikan.tetapi yang berlaku hingga kini kalimat ALLAH dan ayat semuanya diperdagangkan dijual beli malah menjadi perniagaan pada agama lain.-zot"

rujukan: m/s 48,ruangan interaktif,sinar harian (edisi kl & selangor) 1 mac 2012.

hamba allah bernama zot ni tak tak faham erti sikit.mungkin dia tak ada laman sosial kot.sebab tu dia tulis mcm ni.nampak ok terutama yang tengah tu.tapi tanpa laman sosial susahlah nak menyiarkan syiar islam.zaman sekarang remaja tak mcm zaman dulu.

atas dasar itu,aku menggunakan watak insan kerdil membalasnya.cerita hari khamis tapi hari sabtu punya paper baru keluar.....


sebar dakwah islam

"kepada zot,anggapan anda salah.tidak semestinya laman sosial itu buang masa.bergantung kepada pemilik akaun untuk menggunakan secara baik atau tidak.lamana sosial juga boleh digunakan untuk menyebarkan islam-insan kerdil "

rujukan m/s 42,ruang interaktif,sinar harian (edisi kl & selangor),sabtu 3 mac 2012

sebab aku kata begitu.tak perlu nak sebab.contoh pun ada

ustaz azhar berceramah pakai youtube untuk sebarkan.banyak pertubuhan islam pakai facebook twitter sebar dakwah.

jadi..fikirlah....


insan kerdil mau bersuara jugak..tak boleh....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...