expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, 10 Disember 2011

Geramnya video ni..nak aje aku lempang semua pelakonnya

asslaamualaikum...malaysia dikejutkan dengan penyebaran video yang memperlekehkan islam.tajuknya lagi hudud pas...sembang rakyat


terkejut aku dengarnya.nasib baik aku download video ni semalam.seperti diketahui..tindakan mereka itu membuat video ni satu penghinaan....bukan main politik tapi bab ni sorry..aku  terpaksa sikit main politik...ni video memang haramjadah betul....ni buat aku dapat dosa kering ni.....'

firman allah dalam surah yasin  ayat 82-83 dan ayat 62-63 ada mengatakan


lihatlah..apa sudah jadi dgn dunia ni




insan kerdil mau bersuara jugak..tak boleh....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...